sobota, 28 marca 2015

CIMITERO


Czuję się dobrze.
Dziwnie też. 
Nie jestem przyzwyczajona do tego, że ktoś podchodzi do mnie i mówi: "Hej, a Ty czemu im czytasz książkę? Przecież jesteś wolna od 5 minut."
Z dziećmi troszkę więcej roboty.
2 latki sprawiają, że masz coś do zrobienia non stop.
Mieszkam w zalesionej okolicy, spokój, cisza, drzewa. Szkoda tylko, że jest jeszcze śnieg.
Psychicznie nastawiam się na koniec kwietnia i moją ucieczkę na zachodnie wybrzeże. 
Zdjęcia pod spodem z ostatnich chwil w Alexandrii. Na 3 ostatnie dni zatrzymałam się u znajomej, odwiedziłam ostatni raz Stare Miasto w Alexandrii i nareszcie udało  mi się odwiedzić Cmentarz Narodowy w Arlington. Groby żołnierzy robią naprawdę ogromne wrażenie! Z której strony nie zerkniesz symetria, symetria, symetria. 





















4 komentarze:

  1. Ten cmentarz robi wrażenie. Jeśli będę mieć taką możliwość w przyszłosci to napewno się tam wybiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale się cieszę, że znalazłaś mnie na instagramie - pstrykasz świetne zdjęcia!
    Sama kiedyś byłam aupair, więc fajnie poczytać o tym co robisz, powodzenia z nową rodziną!
    //zapetlona

    OdpowiedzUsuń