poniedziałek, 16 marca 2015

BATTAGLIA

Odetchnęłam z ulgą, ale ojej, jak bardzo.
Udało mi się znaleźć nową rodzinę goszczącą, ku mojemu zdziwieniu bardzo szybko. Wystarczył mi tylko jeden weekend.
Moja obecna rodzina jest zdziwiona, podobno życzą mi jak najlepiej. (Choć szkoda, że ich zachowanie zmieniło się diametralnie. Od razu po tym gdy dotarło do nich, że nie zamierzam zmienić zdania). Miałam kilka zainteresowanych mną rodzin m.in. z Houston w Texasie, z Vacaville w Kalifornii oraz ze Stamford w Connecticut. 
W przyszłym tygodniu przeprowadzam się do Stanu Konstytucji, czyli Connecticut. 
Rodzina bardzo mnie ujęła, wszystko co potrzebowałam znalazłam u nich. Czekałam tylko na wiadomość, że są pewni, by od razu odpisać "zgadzam się!". Tak też zrobiłam. 
Będę miała dużo nowych miejsc do zwiedzenia by potem móc się nimi z Wami podzielić. 

Ostatni weekend spędziłam w Ohio, niestety nie mam z niego żadnych zdjęć, ponieważ większość czasu spędziłam w hotelu na wywiadach z nowymi rodzinami i unikaniu aktualnej. 
Wyruszyliśmy w piątek, bardzo wczesnym rankiem, by przemierzyć 4 stany i dotrzeć do tego, który wierzy, że "Z Bogiem wszystkie rzeczy są możliwe".
Jednym z przystanków było pole bitwy pod Antietam, Maryland.
Szczerze powiedziawszy musiałam przeczytać wszystko jeszcze raz, bo o tak wczesnej porze, nie byłam zafascynowana polem, polem, kościołem, polem i płotem. 
Jednak po nadrobieniu zaległości troszkę zmieniłam zdanie. Jeśli jesteście w pobliżu i interesujecie się historią/tematyką wojenną to zachęcam.

Ostatnią rzeczą, którą chciałabym się z Wami podzielić jest Bjutiful Bejbi, Amerikan Bejbi towarzysząca mi nie tylko w drodze do Ohio, ale też na Bahamach. Wszystko dzięki playliście M.






























6 komentarzy:

  1. Jeszcze raz gratuluję! :) Stamford to bardzo fajne miasteczko, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje znalezienia nowych hostow

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Oby okazali się lepszą host family.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam przeczucie, że tak będzie! A nawet jeśli nie, to jakoś przeżyję wiosnę i lato :)

      Usuń
  4. mam pytanie, jakim aparatem robisz zdjęcia?
    mam nadzieję że nowa host family będzie cudowna <3
    ps. uwielbiam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń