piątek, 17 kwietnia 2015

PRIMAVERA

Dzień dobry! Pytaliście, odpowiedziałam, słowa dotrzymuję!
Na początku dzisiejszej notki, chciałabym podziękować wszystkim za zaangażowanie. :)
Ask.FM I Fanpage mają się dobrze. Cieszę się bardzo. 
Wczoraj uświadomiłam sobie, że jeszcze tylko tydzień i nastąpi moment, na który czekałam od początku roku!
Dziś podzielę się z Wami zdjęciami z poniedziałkowego popołudnia. W czasie gdy J. był w przedszkolu, zabrałam Em. do Nature Center w Darien. Było przecudownie! Pogoda nam dopisała, więc zajęliśmy się poszukiwaniem oznak spóźnionej wiosny. Moje host dzieciaki są przesłodkie, dobry humor i uśmiech na twarzy gwarantowany. Po ponad godzinnej zabawie na placu zabaw wyruszyliśmy spacerkiem do budynku Nature Center. Tam mieliśmy okazję obejrzeć mnóstwo kochanych zwierzątek. No może oprócz ślicznego i kochanego pająka. Ale dzieciaczki głaskały go bez żadnych obaw. Nie potrafiłam wyjść z podziwu. 
Następnym razem zabieram tam obydwóch chłopców, bo można tam spędzić nasz wolny czas w świetny sposób. (Polecam to miejsce au pairkom z okolicy, które czasem nie wiedzą gdzie zabrać swoje dzieciaki.) 

A głos tego Pana, ah,  lubię bardzo:






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz