czwartek, 20 listopada 2014

CAMMINARE


Obecna.
Znów mi jakoś nie wyszło napisanie notki.
Nie będzie mnie przez ponad tydzień, ale chyba nikt nie poczuje różnicy :3
Wybieramy się do Kalifornii na Święto Dziękczynienia. Odwiedzimy tam rodzinę M.
Niestety nie będę w stanie zobaczyć wiele. Cały wyjazd jest zaplanowany co do dnia, w co wliczają się dwa mecze footballu (czyli dwa dni wyjęte z życiorysu), Disneyland, SeaWorld i wizyta u siostry mojego hosta. Nie będę miała jak zobaczyć więcej atrakcji, ale planuję polecieć do Złotego Stanu na własną rękę, więc nic straconego. 
Ah, no tak, Kalifornia to trzeci co do wielkości stan, dokładniej będę odpoczywała od zerowych temperatur w okolicach San Diego.
Na dole znajdziecie fotorelację z wizyty w Great Falls Park.
Spacerowałam tam wraz z A. i jej słodkim host dzieciaczkiem.
Widoki zapierają dech w piersiach, nawet nie zdawałam sobie sprawy, że do takich pięknych widoków mam tylko 30 minut.































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz